Toto jednoduché logo pro každoroční hříčku party přátel je tajné. Jak můžete vidět, nemůžete ho vidět.
Tajný závod Západní Čechy se jezdí od roku 2009 po současnost. Protože je to akce každoroční, mění se v logu rok a případně i jeho styl, podle tématu závodu. Některé roky dostávám na starost i design teamových triček, to podle toho, jestli jsou pořádající posádka kámoši, nebo spíš ne. Na fotografiích v galerii níže můžete vidět vizuály několika ročníků, je to pomíchané, spousta toho chybí, vlastně ne – je to tajné.
(Pravidla Tajného závodu možná znáte, pokud ne, tak ve stručnosti: Závodí spolu několik posádek automobilu. Posádky od běžných smrtelníků rozeznáváme podle toho, že mají přes bundu navlečené tričko Tajný závod pro příslušný ročník. Tričko se fasuje společně s první indicií pro start. Trasa má cca 7 zastávek, které od sebe nejsou vzdálené dál než 50 km. Odkud kam se jede je tajné. Posádky luští indicie, pokud si myslí, že ví, kam mají jet, jedou. Pokud neví, mají k dispozici 2 obálky s nápovědou a jednu obálku se souřadnicí aktuálního cíle. V dílčím cíli musí posádka splnit nějaký úkol nebo prokázat dovednost, za to dostane další indicii z níž vyluští kam jet dál. Na celou trasu je omezený čas, vyhrává posádka s nejnižším časem a nejmenším najetým počtem kilometrů. Cena je putovní.)
Koncept a design: Štěpánka Bláhovcová
(2009–?)